Tuesday, October 5, 2010

Just a nag

Inspiring Creative and Innovative Minds

September was pass and now I step in October. I thought that the 'unsmooth' month was pass but it seem not, start of October my bike need to send to workshop for repaired. Luckily I didn't crash when the bike chain jam during riding it. Thank to my friend also who willing come to fetch me during the moment I need. Now I was face some bottle neck on my job. Unsolved problem bothering few days ago, still can't find any solution, and I feel like to give up. Since I have the responsibility then I must find a way to figure out it. I was now a bit emo, feel like don't want to do anythings. How I going to move forward for the rest of the life? Alas.

1 comment:

  1. 洋,我不知道应该如何开导你才好。可能你平时都很少和我诉说你的处竟,当然我也不知道原来你最近这么不开心。。反而是我三两天就和你投诉这个,投诉那个的,有时可能还让你很困扰吧?原谅我这个孩子气的女友好不好?huh?
    洋,我只能说生活不可能是会常如你所愿的,但一切都会随时间而过去的。我以前做论文时真的好苦好苦,几呼每天都掉眼泪,也差点崩溃,但那也给我“混’了过来了。所以你不要太极端,问题最终都有解决的方案。不要因为眼前的问题就不想走下去了,你以后的人生路还很长呢!给自己适当的一点休息休息,然后再加油加油!!

    ReplyDelete